Πέρα από μία μέθοδος γυμναστικής, μία πλήρης μελέτη του ανθρώπινου σώματος.

Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε στην Αμερική  από τον J.H.Pilates  που συνδύασε τις βασικές αρχές της γιόγκα και άλλων παραδοσιακών μεθόδων άσκησης ,που προέρχονται από τις ανατολικές φιλοσοφίες , με τη δυναμική μεταγενέστερη δυτικών μεθόδων.
Είναι μία από τις διασημότερες μεθόδους γυμναστικής με φανατικούς οπαδούς σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο και στη χώρα μας. Άνθρωποι κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης εντάσσουν το πιλάτες στο καθημερινό τους πρόγραμμα με πολλά και μακροπρόθεσμα οφέλη, αφού η συγκεκριμένη μέθοδος βασίζεται στην αρχή της πειθαρχίας στην κίνηση και όχι στην σωματική καταπόνηση.

Τα αποτελέσματα που μπορείτε να περιμένετε από ένα ακριβές, ενημερωμένο και καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα περιλαμβάνουν τα εξής:

Οφέλη του Pilates

  • Βελτίωση της δύναμης, της ευελιξίας και της ισορροπίας
  • Τόνωση και χτίσιμο πολύ ισχυρών μυών χωρίς όγκο
  • Δυνατοί βαθιοί κοιλιακοί για να υποστηρίξουν τον κορμό
  • Ενίσχυση της συνειδητοποίησης του σώματος από το μυαλό
  • Μείωση του στρες, ανακούφιση της έντασης και αύξηση της ενέργειας μέσα από βαθιές διατάσεις
  • Αποκατάσταση της σωστής στάσης και ευθυγράμμισης του σώματος
  • Δημιουργία μιας ισχυρότερης, πιό εύκαμπτης σπονδυλικής στήλης
  • Προώθηση της αποκατάστασης από την πίεση ή τον τραυματισμό
  • Αύξηση εύρους κίνησης των κλειδώσεων
  • Ενίσχυση της κινητικότητας, της ευκινησίας και της δύναμης
  • Βελτίωση του τρόπου που αισθάνεστε και βλέπετε το σώμα σας