Yoga For Seniors και οχι μόνο, ενημερωθείτε...

Είμαστε όσο νέοι αισθανόμαστε!
Οι γιόγκα ασάνας τονώνουν το σώμα, κρατούν σε ισορροπία τα εσωτερικά μας όργανα και το ορμονικό μας σύστημα, και αναζωογονεί το μυαλό και το πνεύμα. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για τους ανθρώπους όλων των ηλικιών να εξασκούν τακτικά τη γιόγκα.


Η βασική αρχή στη γιόγκα είναι η ένωση – ένωση με τις διάφορες πτυχές της ύπαρξης μας, όπως το σώμα, η αναπνοή, το μυαλό, κλπ. Στην πραγματικότητα, η λέξη γιόγκα προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα «Yuj», που σημαίνει «ένωση». Επομένως, είναι δυνατό για τους ανθρώπους όλων των ηλικιών και όλων των κοινωνικών στρωμάτων να χρησιμοποιούν τεχνικές γιόγκα για τη δημιουργία μιας αρμονικής και χαρούμενης ύπαρξης.

Οι ηλικιωμένοι μπορούν να κάνουν γιόγκα ασάνας – υπό τον όρο ότι λαμβάνουν υπόψη κάποιες κατευθυντήριες γραμμές.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει απλές και ήπιες ασκήσεις για τα μάτια, τη γλώσσα και το σαγόνι, το λαιμό, τα χέρια, τα πόδια, τα γόνατα, τους αστραγάλους και τα ισχία.
 
 Η τακτική πρακτική διαφόρων τεχνικών  γιόγκα, όπως οι ασάνας, η πραναγιάμα και ο διαλογισμός μπορεί να βοηθήσουν στην αποφυγή αυτών των συνθηκών, της δυστυχίας, και να οδηγήσουν σε μια πιο ευτυχισμένη και ικανοποιητική ζωή.