Γιόγκα για αθλητές - Restorative Yoga

Γιόγκα για αθλητές.
Καθώς η Γιογκα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, αθλητές ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν την πρακτική τους στο άθλημα τους συνδυάζοντας τα δυο για να διορθώσουν ανισορροπίες στον οργανισμό τους και το σώμα. Επίσης η ενσωμάτ...ωση ενός προγράμματος Γιογκα, στην προπόνηση των αθλημάτων μπορεί να βελτιώσει την απόδοση μας σε όλα τα σπορ.

Η Γιογκα προσφέρει πολλές ασκήσεις που μπορούν να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική γυμναστική μας οι περισσότεροι αθλητές ασκούνται με βάρη και άλλες μεθόδους με επαναληπτικές κινήσεις, οι οποίες αναπτύσσουν συγκεκριμένες ομάδες μυών, αγνοώντας άλλες. Επίσης η έντονη γυμναστική εκπαίδευση μπορεί να κάνει μερικές περιοχές του σώματος δυνατές και να αφήσει άλλες αδύναμες και δύσκαμπτες. Αυτο δημιουργεί ανισορροπίες στο σώμα. Η Γιογκα μπορεί να φτιάξει αυτές τις ανισορροπίες, και να βοηθήσει με το να δυναμώσει τους μύες που έχουν παραμεληθεί, με συ στολές αυτών των μυών σε διάφορες στάσεις.

Είτε είσαι σκιερ, ποδοσφαιριστής, ή παίζεις μονο γκολφ η Γιογκα έχει να σου προσφέρει ενα δυνατό στοιχείο για την κορυφαία απόδοση στο σπορ της προτίμησης σου, κι αυτο ειναι η σχέση σώματος και νου

Η Γιογκα μπορεί να βοηθήσει τον αθλητή να μάθει να αναπνέει καλύτερα και με αυτο τον τρόπο θα βελτιώσει την ισορροπία, την ευλυγισία, την δύναμη και την αντοχή. Αν και η σωστή αναπνοή ειναι στη βάση της εκπαίδευσης κάθε αθλήματος, οι περισσότεροι αθλητές το αγνοούν. Η Γιογκα θα φέρει συνειδητοποίηση, και η αναπνοή θα γίνει καλύτερη διορθώνοντας αυτή την έλλειψη, που ειναι τόσο σημαντική για καθε σπορ. Η Ένωση σώμα και νου με τις τεχνικές αναπνοής ειναι μια σίγουρη μέθοδος για να δυναμωσουμε και να αυξήσουμε την αντοχή μας. Επίσης επιφέρει την συγκέντρωση, την εστίαση, επίσης την διαίσθηση, κι αυτο ειναι μια προτεραιότητα για τον αθλητή σε σχέση με τους συναθλητές του.

Οι διάφορες στάσεις στην Γιογκα κάνουν δυνατούς κοιλιακούς και διάφορες διαστολές στις άσανας (στάσεις) δρουν συμπληρωματικά με την προπόνηση. Ομως δεν ειναι όπως το γυμναστήριο. Η Γιογκα μπορεί να εκτελεστεί έξω και δίχως τα βαριά Μηχανηματα. Μια αμμουδιά ειναι η τέλεια μοκέτα για εξάσκηση με χαλαρωτικό ηχητικό βοήθημα τα κύματα, ενώ ένας λόγος ψηλά με φόντο τον ουρανό ειναι η τέλεια εικόνα για χαλάρωση στην άσκηση μας.

Η συχνή άσκηση με Γιογκα προσφέρει ευλυγισία και ευκινησία, ενώ οι αργίες κινήσεις ειναι τέλειες για τους αθλητές. Πόλοι που αγαπούν τα σπορ, χρησιμοποιούν ήδη κινήσεις της Γιογκα, για ζέσταμα και χαλάρωση. Πόλοι γυμναστές πλέον που χρησιμοποιούν την Γιογκα για τους αθλητές στην προπόνηση έχουν την χαλαρωτική μέθοδο ενσωματωμένη με την άσκηση, και δίνουν έμφαση και στην διαύγεια και την γαλήνη του νου.

Με αυτόν τον τροπο η Γιογκα μπορεί να μετατρέψει μια βαρετή αθλητική προπόνηση με επαναλήψεις σε μια όμορφη και βαθιά επαφή με τον εαυτό. Μπορούμε να προσαρμοσουμε την Γιογκα στις προσωπικές μας ανάγκες και προτιμήσεις και εκτός απο μια όμορφη άσκηση να γίνουμε συνειδητοί στην κίνηση προσθέτοντας μια άλλη διάσταση στη ροή του σώματος και την ευελιξία του αντικατοπτρίζοντας ενα διαυγές μυαλό σε πλήρη λειτουργία.

Οι αθλητές ειναι συνήθως άτομα που έχουν συγκεκριμένους στόχους και χρειάζονται να νιώθουν την επιτυχία στην εκπαίδευση τους. Οι στάσεις όπως το Κοράκι (Bakasana), η στήριξη στα χέρια (Adho Mukha Vrksasana), και η στάση της Καρέκλας (Utkatasana), ειναι πολυ χρήσιμες γιατι τους δίνουν μια αίσθηση επιτυχίας. Με λίγο επιβράβευση θα μπορέσουν να κανουν και περισσότερες χαλαρές στάσεις που απαιτούν ευλυγισία, απο τα αθλητικά σώματα.

Ομως οταν οι αθλητές έρχονται για μάθημα Γιογκα ειναι καλο να τους ενημερώνουμε ότι δεν ειναι γρήγορη δουλειά η Γιογκα και ειδικά η θεραπεία με αυτήν. Ιδιαιτέρως σε τραυματισμούς του σώματος ο ασκούμενος πρέπει να έχει υπομονή για να διόρθωση το πρόβλημα, και πόλοι αθλητές χρησιμοποιούν την Γιογκα για να αντιμετωπίσουν κάποιο τραυματισμό απο αθλήματα.

Σε καθε περίπτωση η Γιογκα δίνει στον αθλητή συνειδητοποίηση στο σώμα και έχει περισσότερη επίγνωση των ορίων του και των τρόπων να τα υπερβεί. Αποκτώντας χαλαρότητα δεν εστιάζεται μονο στην επιτυχία και τη δύναμη, αλλα συμπεριλαμβάνει και την αυτογνωσία. Με εργαλείο την Γιογκα σε περιόδους ανταγωνιστικές μπορεί να έχει το αντίδοτο στην αϋπνία το άγχος και την νοητική κούραση, την συνταγή για αστείρευτη αντοχή.Δείτε περισσότερα